Reklamacje i zwroty

Reklamacje

Jeśli mają Państwo jakikolwiek techniczny problem z przedmiotem prosimy w pierwszej kolejności napisać do nas maila: sklep@zabawkowyadres.pl w 95 % rozwiązujemy problem natychmiast po zapoznaniu się z treścią e-maila. Prosimy o bardzo dokładne przedstawienie problemu, szczegółowy opis oraz zamieszczenie zdjęć i filmików reklamowanego przedmiotu. Do każdej składanej reklamacji podchodzimy indywidualnie.

W sprawach reklamacyjnych prosimy w pierwszej kolejności przygotowanie poniższych informacji:

  • 1. Daty zakupu i numeru zamówienia
  • 2. Nazwę towaru
  • 3. Szczegółowy opis zauważonej wady lub wypełnienie wzoru zgłoszenia reklamacji znajdującego się na końcu regulaminu.
  • 4. Zdjęcia lub filmik reklamowanego przedmiotu

Bez tych informacji serwis czy konsultant nie jest w stanie rzeczowo udzielić odpowiedzi na Państwa pytania czy uwagi. Informacje te są niezbędne, abyśmy mogli szybko rozwiązać problem. Prosimy nie podawać wiadomości cyt: "Mam zielony samochodzik" -  po otrzymaniu takiej informacji w żaden sposób nie zidentyfikujemy jaki produkt Państwo zakupili.

Kontakt z Działem Serwisu:

1. Poprzez zgłoszenie reklamacyjne wysłane na e-mail
sklep@zabawkowyadres.pl -
jest to najszybsza forma składania reklamacji. Odpisujemy maksymalnie w ciągu 24h

Zgłaszając reklamacje na podstawie gwarancji ( trzeba posiadać kartę gwarancyjną do zakupionego przedmiotu)

Wszystkie szczegółowe informację na temat reklamacji znajdą Państwo w naszym regulaminie

W przypadku odsyłania elementów do reklamacji prosimy w pierwszej kolejności uzgadniać wysyłkę z działem serwisu. Prosimy o wysyłkę części po demontażu zabawki najlepiej paczką ekonomiczną poczty polskiej bez żadnych dodatkowych kosztów lub listem poleconym, zwykłym

Zwroty

  • Konsument ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny - w terminie 14 dni kalendarzowych od daty objęcia w posiadanie produktu.
  • Warunkiem dotrzymania terminu jest złożenie sprzedawcy oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Wzór oświadczenia znajduję się na końcu naszego regulaminu. Należy go wypełnić i wysłać na e-mail
    sklep@zabawkowyadres.pl
  • Po przesłaniu oświadczenia konsument jest zobowiązany w terminie 14 dni kalendarzowych (liczonych od daty wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy) odesłać produkt na adres ustalony ze sprzedawcą! Nasze magazyny rozmieszczone są na terenie całej Polski. Przed odesłaniem towaru koniecznie skontaktuj się z nami w celu uzyskania adresu do zwrotu !
  • Produkt musi być nieużywany, wysłany w fabrycznie zamkniętym opakowaniu.
  • W terminie 14 dni kalendarzowych zwracamy dokonane przez klienta płatności. Możemy się jednak wstrzymać z dokonaniem zwrotu płatności do chwili otrzymania zwrotnego. Zwrot pieniędzy dokonujemy na konto wskazane przez klienta.
  • Bezpośrednie koszty zwrotu produktu do sprzedawcy ponosi KLIENT.
  • Nie odbieramy przesyłek wysłanych ”za pobraniem”. Przesyłka zwrotna powinna być odpowiednio zabezpieczona przed uszkodzeniem w transporcie.