Jeśli mają Państwo jakikolwiek techniczny problem z przedmiotem prosimy w pierwszej kolejności napisać do nas maila: sklep@zabawkowyadres.pl w 95 % rozwiązujemy problem natychmiast po zapoznaniu się z treścią e-maila. Prosimy o bardzo dokładne przedstawienie problemu, szczegółowy opis oraz zamieszczenie zdjęć i filmików reklamowanego przedmiotu. Do każdej składanej reklamacji podchodzimy indywidualnie.
W sprawach reklamacyjnych prosimy w pierwszej kolejności przygotowanie poniższych informacji:
Bez tych informacji serwis czy konsultant nie jest w stanie rzeczowo udzielić odpowiedzi na Państwa pytania czy uwagi. Informacje te są niezbędne, abyśmy mogli szybko rozwiązać problem. Prosimy nie podawać wiadomości cyt: "Mam zielony samochodzik" - po otrzymaniu takiej informacji w żaden sposób nie zidentyfikujemy jaki produkt Państwo zakupili.
1. Poprzez zgłoszenie reklamacyjne wysłane na e-mail
sklep@zabawkowyadres.pl -
jest to najszybsza forma składania reklamacji. Odpisujemy maksymalnie w ciągu 24h
Zgłaszając reklamacje na podstawie gwarancji ( trzeba posiadać kartę gwarancyjną do zakupionego przedmiotu)
Wszystkie szczegółowe informację na temat reklamacji znajdą Państwo w naszym regulaminie
W przypadku odsyłania elementów do reklamacji prosimy w pierwszej kolejności uzgadniać wysyłkę z działem serwisu. Prosimy o wysyłkę części po demontażu zabawki najlepiej paczką ekonomiczną poczty polskiej bez żadnych dodatkowych kosztów lub listem poleconym, zwykłym